EMS treeningud

Home | EMS treeningud
EMS treeningud

Välja on arendatud uut tüüpi harjutused, millega pakutakse lihastele täiendavat koormust tänu neid läbivatele elektrilaengutele. Elektriimpulsid parandavad treeningu efektiivsust. Trennile kulub kuni 20 minutit.

Meie ruumes kasutatakse spetsiaalset varustust ja erivormi, millesse külastaja pannakse.

 

ELEKTRILINE LIHASSTIMULATSIOON – MIS SEE ON?

Spordiklasse juhendavad meie treenerid. Keha külge kinnitatakse elektroodidega seade, mis saadab väikeseid elektrilaenguid teie kehasse, samal ajal viite läbi jõuharjutusi – see tähendab, et lisaks harjutustest saadavale koormusele avaldab lihaskoele täiendavat koormust seadme saadetud elektrilaeng. Lihased tõmbuvad sunnitult kokku. Muutused kehas toimuvad kiiresti.
Vastupidavusharjutusi viime läbi samuti vormis, millesse on sisse ehitatud elektroodid.

 

EMS TÖÖPÕHIMÕTTED

Elektristimulatsiooni seadmeid on saadaval erinevaid. Seejuures erinevad nende tööpõhimõtted, meie kasutame oma klubis Saksa MIHABODYTEC simulaatoreid. Sellel teemal on Saksamaa ülikoolides tehtud palju teadustööd ja meie kasutatav seade on heaks kiidetud nii treening- kui meditsiinieesmärkidel kasutamiseks. Kõik arstid teavad, mida EMS treening tähendab, sest füsioterapeudid kasutavad samasugust treeningut oma patsientide tervise taastamiseks.

Klassikalisel koormuste kasutamisel jõusaalis trenni tegemiseks tõmbuvad lihased kokku ja selle tulemusel hakkavad need kasvama. Meie saalis kasutatakse EMS treeningut selleks, et treenida sügavamal paiknevaid („magavaid“) lihaseid, kuid ka pindmisi lihaseid – see on võimalik tänu kasutatavatele impulssidele, mis sarnanevad neile impulssidele, mis saadetakse meie peast lihaste poole tavapärase harjutuskorra ajal. Sertifitseeritud treener tagab selle, et teie keha on õiges asendis, muudab vastavalt vajadusele impulsside edastamise sagedust ja stimulaatorist suubuvate elektriimpulsside sügavust ning tugevust.

Meie saalis on elektriseadmete kasutamisel läbiviidavad harjutuskorrad isiklikud – kliendile on eraldatud trenni ajaks personaaltreener. Treener hoolitseb kliendi harjutuste motoorika eest ja aitab korraldada meie antava erivormi tööd.

Alustuseks jagab instruktor seadme abil impulsi eraldatud lihasgruppi. Iga kliendi jaoks valitakse koormus tema vajadustele vastavalt, selliselt reguleeritakse ka elektriimpulsside võimsust. Treener jälgib teie reaktsioone impulssidele, sõltuvalt külastaja vastupidavusest reguleeritakse kehale edastatakse impulsside võimsust. Elektriline surve suunatakse kõigisse kehapunktidesse: jalgadesse, kõhulihastesse, rinnalihastesse, seljale, kätesse. Kui külastaja soovib, siis on võimalik EMS-i kasutada ka lokaalselt. Näiteks on võimalik harjutuskorra ajaks seadmega rinnalihaseid mitte ühendada, kui külastaja soovib neid mitte treenida.

 

KUIDAS HARJUTUSKORD VÄLJA NÄEB?

Trenn algab personaaltreeneri juhendamisel. Teile jagatud erivormiga ühendatakse sensorid. Lihaseid soojendatakse.

  • I etapp. Soojendus. Liigutusharjutused on suunatud südame-veresoonkonna aktiveerimisele. Kahe minuti jooksul tõstab treener koormuse teie jaoks optimaalseks, sellisel tasemel saate hakata tegutsema.
  • II etapp. Kombinatsioon jõu-, liikumis- või staatilistest harjutustest, sõltuvalt külastaja omadustest ja soovidest. Trenn toimub intervallidega, et saaksite kuni neli sekundit puhata. Trenn viiakse läbi personaaltreeneri käe all, protsess kestab kuni 20 minutit. Selle aja jooksul teete kükke, käe- ja jalaharjutusi, painutusi, surute rinnalt, tegelete käe- ja seljapiirkondadega.
  • III etapp. Trennijärgne etapp. Siinkohal naudite lõõgastavat massaaži või tegeletakse teie lümfiringega, kehast vabanevad mürgid ja liigne niiskus. Nüüd võite lihtsalt lõõgastuda ja nautida impulsside kaudu tekkivaid meeldivaid vibratsioone.
    EMS treeningu kestus on kuni 30 minutit.

EMS TREENINGU EELISED

Mikroimpulsid sunnivad tööle kuni 600 lihast inimkehas, tavapärase trenni korral leiavad kasutamist ligikaudu 100.

See efektiivne meetod võimaldab teil langetada kaalu, tugevdada lõõgastunud lihaseid ja suurendada lihasmassi, vähendada tekkinud pingeid. Harjutuskordadega parandatakse keha ainevahetusprotsesse, taastatakse vigastatud lihaste funktsionaalsust.
Nautige oma trenni!